If I’m going to be alone with you tomorrow, I’m going to take whatever precautions I can.

Hej....

Onsdag idag..Sitter i min ensamhet och funderar kanske inte det bästa men jag kommer fram till bra saker i alla fall :).....Sitter och kollar buss och tågtider inför ska åka upp till tydinge och vara där över helgen.Så jag åker efter jobb imorgon=)..Kommer bli skit bra...

Per har precis köpt sig en ny telefon en htc desire den var faktiskt riktigt häftig satt och klicka på den innan men alldeles avancerad för mig med touch....

På tv igår gick filmen Out of sight...Riktigt grym film...En film med Jennifer Lopez och George Cloony...Skit bra verkligen...

I tisdags såg jag också en annan bra film den hette The Other End of the Line den var riktigt bra den också...Och för att svara dennis på facebook ja jag har många filmer att se det är ju omöjligt att jag sett alla filmer i hela världen...

Dennis han är jätte sjuk och ligger på sjukhus inte alls roligt när släktingar ligger på sjukhus...Han är tydligen jätte sjuk och kommer inte hem förrän han har gjort en stor hjärtoperation eller hittat någon medicin som fördröjer operationen men de tror det behövs en operation...

Sitter och funderar över festen jag ska ha nästa helg...Verkar inte vara så många som kommer enligt mitt evenemang på facebook så snälla fyll i att ni kommer istället för kanske...

Ska ha kalas för släkten den 27 juli klockan 18:00 här i min lägenhet så alla släktingar ni är välkomna då...=) Önskar mig inte så mycket har lagt en lista...Vill också ha en tattoo så presentkort hos tatueraren hade varit bra...

Tro,Hopp&Kärlek: Fast i silver       

 Ett halsband med mitt namn som ser ut så ungefär.



Vill ha detta settet i det rosa eller lila...


Tavlor att ha på väggen har redan Love men vill ha happiness,serenity, lucky, carpe diem mfl.


En Klocka i rosa kanske inte så här rosa men den är cool...


Peace Out!!!!


Kommentarer
Postat av: Dennis

Haha najs att du nämnde mig! haha



Tråkigt att höra om Dennis, hur är det med han nu då? Blev det någon operation? Hur håller ricky ihop?

Hoppas det kommer folk på dina inbjudningar, men du får nog skriva och fråga via fejjan för läser folk det här så väntar de nog in i det sista =P tuvär

2010-07-09 @ 15:43:01
URL: http://dennistraning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0