You already know how I feel, of course. I’m here… which, roughly translated, means I would rather die than stay away from you.

Hej....

Lördag idag!!!

Har inte skrivit på evigheter känns det som men nu skriver jag äntligen....

Kom nästan precis hem till min tysta lilla vrå..Lite för tyst i mellan åt..Inte alltid kul att bo själv men men jag överlever.....Har varit i husvagnen med hela familjen fram till idag...Jag,per,mikael&joakim åkte hem idag, Jag ska ju jobba imorgon och resten skulle hem till sina datorer..=) Men det blir ju att åka upp där på torsdag igen och fira midsommar..Ska bli mycket trevligt behöver lite fest, Kanske bara blir familjen men det är kul ändå...Även på tosdag blir det Liseberg med Tosselilla Crew ska bli sjukt kul..=)

Har också hunnit vika alla mina kläder och det värsta är att jag hittar inte två av mina byxor jag blir förbannad på sådant har letat nu i flera dagar och hittar ingenting....

Igår fick jag ett par nya skor av farmor skit fräcka är de, Verkligen underbara och skit sköna..

Sänder en kram till lilla Dennis som har blivit av med sina kära farmor...Rip....

Idag har vår kronprinsessa gift sig med sin Daniel..Visst det var ett fint bröllop men alldeles för utdraget enligt min mening.....

Går en bra film på tv4+, The truth about love...En riktigt bra film med Jennifer Love Hewitt....

Peace Out!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0