You don’t realize how incredibly breakable you are. I can never, never afford to lose any kind of control when I’m with you.

Hej.....

Måndag idag.....Sitter hemma hos Mamma&Co...Riktigt varm och skönt så det blir nog att ligga i solen idag och kanske bada ett par gånger.....

Har haft en underbar helg i Tydinge med hela familjen. Midsommarfirande med bara familjen va rlugnt och skönt vi hade skit kul...Vi spelade kubb,snackade,spelade kort och hade allmänt trevligt....Tydinge var fullt med husvagnar till max....Man kunde knappt röra sig..Framför mamma&pappa stog där en fet husbil, man kunde precis öppna grinden för att komma ut...Så då kan man lugnt säga att det var väldigt fullt...

Lilla Stoffe blev skit full midsommar, han blev ledd hem inte alls bra stoffe...Men han hade säkert roligt i alla fall det var ju tur det....

Lördagen blev att lapa en massa sol och vi badade också det var skit skönt..Men jag börjar tro att jag verkligen är allerigisk mot sjö vatten får utslag av vattnet, många år sen jag fick det men jag får stå ut jag tänker inte sluta bada i sjö för det..Bada i sjö är det bästa....

Snart är det dags för jobb denna veckan jobbar onsdag,torsdag&fredag sen jobbar jag inte förrän nästa vecka igen...

Men jag ska inte klaga snart är det dags för Födelsedagsfest så det ska bli kul..Får se hur många som kommer...Önskar väl mig inte så mycket egentligen, men vill ha en ny klocka, ett halsband med tro,hopp&kärlek på, Pengar blir också jätte bra vill ju göra en tattoo efter jag fyllt år...Annars vet jag inte vad jag vill ha, Jag tror ni kan komma på det själva...=)

Fick knästöd av farmor idag så det ska nog gå bra att jobba med det tror jag...Får så fruktansvärt ont i knät när jag går eller står för länge. Så det ska nog ordna sig......

Oscar har varit här idag och badat riktigt kul...Jag badade också men ingen vill bada med mig så jag hade hela poolen för mig själv....=)

"In the last hundred years or so, I never imagined anything like this. I didn’t believe I would ever find someone I wanted to be with… in another way than my brothers and sisters. And then to find, even though it’s all new to me, that I’m good at it… at being with you…"


Peace Out!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0