I’m the only one who has permission to hold you hostage, remember?

Hej...

Underbara Fredag idag....Och det är sol idag...Så så skönt...Har solat lite precis och det blir jätte varmt så snabbt så man kan inte ligga där så länge för då blir man stekt...Inte alls bra men jag ska nog få lite färg idag..Fick ju konstig färg igår på jobbet precis efter tröjan och efter piken också sjukt som satan inte alls bra..Sen har ajg bränt min stackars lilla näsa...Den är jätte jätte röd men men jag överlever...

Förlåt att jag inte skrivit på jätte länge har inte haft tid. Har pluggat som satan de sista veckorna så nu har jag eximination nästa vecka så det ska bli skönt..Att äntligen att bli av med sina ämnen hoppas jag klarar det också..Så allihop håll tummarna för mig på tisdag och när ni ändå är igång så håll tummarna för Lilla Studenten Tim=)....

Det har varit dansgala också...Skit kul hade vi verkligen..Träffade Perssons kusin en väldigt trevlig prick så Ida du får verkligen vara med fler gånger...=)...Ja ryktet har väl redan gått..Jag glömde min biljett hemma till fredagen hade med mig lördagens biljett så det var inte så jävla bra...Men det ordna sig ändå..Så det blev ju bra...Alla blev lite småfulla på dansgalan så det var mycket trevligt...Jag gick även på lördagen med min kära farfar han orkade fast han inte mådde så bra, Så det var också mycket kul...

Har jobbat tre dagar denna veckan Tisdag,Onsdag&Torsdag, Tisdag var det dags att stå vid skrindorna skönt det i alla fall där är tak så jag blev inte alls våt när det regnade så underbart men blåste gjorde det också så det var inte kul men men jag överlevde. Onsdags stog jag vid lilla Tåget. Hadet igång tåget ungefär 7-8 gånger på hela dagen så det var inte så kul att bara sitta men men...Igår hade jag Vattenland så igår kan man lugnt påstå att jag var en jobbig badvakt..Alla med kalsonger under badshortsen hatade mig nog;)...

Jag sprayade Fridas ben i onsdags med brun utan sol spray...Och jag kan säga det, Det var värdelöst så köp aldrig det...Det blev helt fläckigt...Inte alls snyggt..Men Lilla frida du får lägga dig och pressa i solen istället...=)

Mikael kom precis hem från skolan...Han går fan aldrig en hel dag i den jävla skolan...=) Verkar som det är ett dagis på det stället....

Såg filmerna When In Rome, Free Willy 4 & Bring It On Fight To The Finish förra veckan...Riktigt bra båda filmerna så de rekommenderar jag verkligen...

Har bränt mig på min rygg jag säger bara AJ AJ AJ...



Peace Out!!!


Kommentarer
Postat av: frida

Hej vännen!

Jodu, nu när jag var i varberg så passade man ju på att sola lite, så nu mera har jag en bikini bh in tatuerad i kroppen...snyggt! Visar dig mer i morgon, då beger vi oss mot ystad!

Puss och kram på dig!

2010-06-06 @ 19:13:24
URL: http://minegnalya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0