Isabella Swan? I promise to love you forever — every single day of forever. Will you marry me?

Hej....

Tisdag idag....

Jag har pluggat nästan hela dagen...Hoppas jag har fått in något i huvudet i alla fall...Hoppas att det inte är så svårt imorgon när jag ska ha min muntliga eximination....Håll tummarna för mig...

Mikael kom hit på sin lunch också idag och var lite social alltid trevligt med besök.....

Har installerat sims 2 också på min dator så jag får se när jag har tid att spela det...Är inne i en svaka nu när inte sims är kul...Spelade lite wow i helgen men jag har inte tålamod till det för jag klarar inte av uppdragen i den jäkla spelet...

Mormor&Morfar har skaffat facebook nu har snart hela släkten facebook...Trevligt trevligt...

Har blivit terroriserad på mobilen nu i snart två dagar..Jag fattar inte varför du ska ringa mig hela tiden...För helvete sluta att ringa mig hela tiden jag kommer ändå aldrig att svara....

Nä nu ska jag sova..Ha det bra...

Peace Out!!!!!


Kommentarer
Postat av: Rex

Hoppas det gått bra på ditt muntliga :)

2010-03-24 @ 19:15:13
URL: http://springerlife.blogg.se/
Postat av: Rex

Nä du har väl hört allt som händer i mitt liv, med mamma, matthias och allt mög.. :S

Kram

/Rebecka

2010-03-24 @ 20:35:18
URL: http://springerlife.blogg.se/
Postat av: Rex

Okej, tack <3

2010-03-24 @ 20:47:08
URL: http://springerlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0