It’s been almost a century that Edward’s been alone. Now he’s found you. You can’t see the changes that we see, we who have been with him for so long. Do you think any of us want to look into his eyes for the next hundred years if he loses you?

Hejsan....

Måndag idag...

Och inte vilken dag som helst utan min minsta Lille brors födelsedag..Hipp Hipp Hurra.....Idag har han fått presenter av mig,per&Mamma, av mig fick han påslakanset till sin säng med svenska fotbollslandslaget på. Av per fick han påfyllning av World of warcraft, av mamma fick han pengar...

Till helgen är det ju riktigt kalas så att säga då ska hela tjocka släkten komma tror jag i alla fall....

Vi här hemma har i alla fall firat joakim med tårta riktigt god tårta...Riktigt duktigt av mig att göra så god tårta...;)

Snackade med camo innan idag han mår inte så bra...Hoppas verkligen att du mår bättre snart...Och att du klarar gå vidare, Det som inte knäcker dig gör dig starkare och du kommer att klara det...

Nä nä är det snart dags för sängen är det planerat...Ska fundera lite över några saker inatt...

Peace Out!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0