The moment Bella’s heart stops beating, I will be begging for you to kill me.

Hejsan...

Onsag idag...

Sitter just nu på datorn för fösta gången idag. Kom hem lite innan 19:00 efter att ha hjälpt maria att flytta...Gick ganska smärtfritt fast vi inte hade någora riktiga män med oss..Men mikael slet för oss alla ändå så det gick bra ändå...Så Frida sorry att jag inte svarade innan idag kunde inte riktigt händerna fulla...Likaså till jönsson kunde inte svara....Och det andra nördet som ringde dig vill jag absolut inte prata med så lägg av med att ringa...

Kevin kom precis hit han ska vara i hemmestorp över påskhelgen....Så det blir säkert också bra....Mikael ska ju byta Kevins pappas vinterdäck till sommardäck imorgon...

Imorgon är det skärtorsdag och då ska alla påskkärringar flyga till blåkulla..Hur många ska flyga=)

Har fortfarande inte fått mina nya ämnen på hermods hemsida...Värdelöst att gå och vänta på att de ska lägga upp dem men jag förväntar mig inte att det kommer in innan påsk så jag får väl hoppas på det bästa på tisdag.....

Inatt släpps nya avsnittet av Cougar Town...Så det ska bli att se det imorgon..Ska bli kul att se hur de fortsätter hoppas verkligen hon blir tillsammans med Grayson....

Jag mår inte alls bra har jätte ont i min hals och näsan rinner som in i satan, Så man kan lugnt säga att Frida säkert har smittat mig eller har mamma smittat mig..Det är i alla fall inte alls roligt men jag håller tummarna att det går över och fortsätter att knapra piller...

Grattis till Thomas som ska bli pappa till hösten..Grattis Grattis...

Ska slänga mig framför soffan snart är det tänkt...



Peace Out!!!


Kommentarer
Postat av: En häxa till den andra

Jag flyger om natten när klockan slår två, vill du följa med då?

De är lugnt att du inte svara hade rast och ville bara snacka lite. Men de nog inte jag som har smittat dig (eller kanske) ta en alvedon om dan så försviner viruset från stan!

Puss och kram skummbanan

2010-04-01 @ 07:46:53
URL: http://minegnalya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0