I will stay with you — isn’t that enough?

Hejsan...

Onsdag idag....

Egentligen planerat att det skulle simmas idag men det blev inställt jag tog 13:00 bussen hem till mina föräldrar mamma var nämligen på väg till sjukhuset med pappa, Som har problem med att andras och hugg i bröstet....Så nu sitter jag här med joakim och väntar på lite information från mamma men hon har inte hört av sig än....Värdelöst att bara sitta här och vänta på lite svar men vad ska jag göra...Mikael kommer också när som helst från skolan sen kommer ju per med....Hoppas pappa mår bra....Skriver mer sen när jag vet mer....

Har fått fyr i spisen nu så nu börjar det bli varmt och skönt...Ska om någon timme börja med maten så vi får någon mat idag...

Peace Out!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0