Now you know. No one’s ever loved anyone as much as I love you.

Hejsan...

Tisdag idag....

Sitter i lägenheten mamma,pappa&Mikael körde precis här ifrån, Alltid trevligt när här är folk..Pappa hjälpte mig att sätta upp mina plancher så det blev skit bra gjort..Precis övanför sänger är de nu...Nu saknas bara de andra två plancherna men de kommer ju inte än för filmerna har ju inte kommit än i heller så det får jag vänta med....

Imorgon är det tjejdag hos Frida..Alexandra ska också dit, Så det blir väl mycket skitsnack imorgon ;).....På kvällen är det dags för simning alltid trevligt med simning kan snacka och träna samtidigt..=) Mycket skönt...

Ha vant mig vid att inte ha p-stav längre. Mår ovanligt bra utan den. Nu kommer man ihåg hur man mådde innan man satte in en....Funderar faktiskt på att inte sätta in någon ny men jag vet inte än, Man mår lite bättre om man har en sådan när man har sin jävla mens...Men men jag får fundera på det..

Sitter också just nu och funderar på att ordna en liten fest i min lilla lägenhet ska bara fundera ut vilken dag och vem som ska bjudas sen är det klart...:)

Ska snart laga lite mat när jag funderat ut vad jag ska ha till mat..Hmmm någon idé?

Tänkte också jag skulle göra färdigt ett uppdrag idag i filmkunskapen så det också blir klar ska bli skönt att få det färdigt..=) Diska måste också göras..Usch diska är det värsta som finns inte kul alls...

Peace Out!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0