You really should stay away from me.

Hejsan...

Onsdag idag.....

Heldag idag med Frida och Alexandra och givetvis Enya...Riktigt kul, Vi åt kinamat och hade allmänt trevligt och snackade skit...=)...Sedan bjöd frida på Middag potatis,fiskpinnar och dillsås riktigt smarrigt....Efter det degade vi i soffan och nördade oss...Hade skit kul...Vi bestämde oss för att strunta i att simma vi var alldeles för trötta för det så vi gjorde kladdkaka istället och var onyttiga....Provade även en drink anders gjorde åt mig riktigt gott var det..Han får vara drinkmannen på fester..=)

Nu sitter man hemma i alla fall och skriver in lite saker i min kalender så man inte missar en massa saker....Kollar även på tv men det finns inte så mycket att se mest skit på dumburken inget kul alls...Men jag ska nog snart sova ändå...Imorgon gäller det sista uppdraget på filmkunskapen så det blir klart...Riktigt skönt att få det gjort så man kan fortsätta med de andra ämnena...Imorgon ska jag även städa lägenheten så jag får det fint och nystädat...=)

Imorgon släpps också ett nytt avsnitt av Cougar Town och Bones...Ska verkligen se dem bästa serierna någonsin..=)

Gjorde färdigt ett uppdrag igår och fick det rättat idag alltid trevligt att det är godkänt...=) Fick också svar på två andra som jag skickade in i måndags även de var godkända...=)

Är riktigt trött på min design på min blogg vill bara he en ny nu direkt..Usch att jag inte kan göra det själv blir för fan knäpp på detta....Snälla någon hjälp mig eller gör det till mig...Annars får jag Daaamp....

Har hittat påslakan set jag vill ha och helst vill jag ha två stycken så det inte ser så konstigt ut....så här ser de ut i alla fall...

Vet någon var man kan köpa kina inpirerade saker till hemmet...Vill så gärna ha lite fler sådanna saker som lampor och budda statyer...Någon som vet snälla???

Peace Out!!!


Kommentarer
Postat av: Louise

Hej!

Har du varit inne på Jysk och kollat. De brukar ha lite småsaker som är kinainsperade. :D

2010-03-18 @ 11:27:57
URL: http://dcasteye.blogspot.com
Postat av: Linda

Dom brukar ha en del på Indiska som också är lite kinagrejjor :)

2010-03-18 @ 16:08:51
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/
Postat av: Rex

Jag provade din sån bild som du vill ha som bakgrund på din blogg, men den funkar inte riktigt.. huum..

2010-03-24 @ 22:17:53
URL: http://springerlife.blogg.se/
Postat av: Lisette

hej gumman!! jag har köpt mycket av mina saker på Härliga hem i staffanstorp :)

2010-03-27 @ 23:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0