Do you have any idea how close I came to crossing the line today? To breaking the treaty and coming after you? Do you know what that would have meant?

Hejsan....

Söndag idag....Glömde att uppdatera igår eller rättare var för trött för att göra det....Men jag ska ändå skriva vad som har hänt sen i fredags...

Lördag igår...Dert var kalas hemma hos mamma&pappa, Mikael&Joakim har ju fyllt år så nästan hela släkten kom igår även Nicke mammas bror och han brukar inte komma så det var trevligt att se Sofia igen har inte sätt henne på länge.....Maria,Mattias&Rebecka var här också men patrik stannade hemma för han orkade inte gå upp ur sängen...Jonas,Tim&Oscar kom också och satt här en stund de kunde inte sitta så länge jonas skulle hitta på något på kvällen och Tim skulle på fest i limhamn..Men oscar stannade till 20:30 för han åkte hem med farmor när hon kom...Camilla,Omid och johanna var också här trevligt trevligt...Mikael fick sin dator uppdaterad för omid var här...Han kan ju allt sådant släkten personliga datanörd..Haha....

Har även parat ihop Camo med en tjej kompis de var på sin första dejt igår..Och det gick jätte bra efter vad jag har hört....Är riktigt glad för eran skull..Håller tummarna.....Ska nog bli Match Maker..Haha...

Har börjat läsa Twilight böckerna igen, är på tredje boken nu så det kommer gå fort att läsa den så är det bara sista boken kvar sen...Läste också om att Stephanie Meyer höll på att skriva en ny bok men tydligen läckte det ut material så hon slutade att skriva boken igen. Men man kan lästa första kapitlet på: http://www.stepheniemeyer.com/midnightsun.html så gå in och läs den...

Sitter och håller på med alla våra Kamera Foto försöker synca dem med min dator men tydligen går det inte förstår inte varför det inte går..Det funkade hur bra som helst igår tills mamma stängde av datorn....Men men jag får försöka lite till måste få det att funka vill ju ha bilderna när jag är hemma också och inte bara ha dem när jag är hos mamma&pappa...

Farmor&Farfar ska ha påskmiddag till helgen för de är inte hemma påskafton för de ska till Tyskland på någon bussresa så jag tänkte beställa lite av henne i sprit väg....Sitter ju och funderar på att ordna Inflyttningsfest kanske lite sent med inflyttningsfest men jag vill så gärna hitta på något vi får se det är fortfarande i planeringsstadiet....

Ullared är också planerat ska åka upp till Fridag föräldrar den 7 April och Ullared den 8 April och efter ullared är det hemfärd igen...Alexandra ska också med, Kommer bli jätte kul...Trevligt att träffa fridas föräldrar igen....

Per har fått förlängt på sitt jobb också en månad till i alla fall...Efter Alex kommit tillbaka ska han få förlängt 14dagar i stöten för att se om Alex klarar av det annars får de komma på något så per kan jobba kvar....

Premiären på Twilight Eclipse är framflyttad till den 30 Juni helt underbara nyhet så slipper man vänta så länge på att få se fortsättningen...Wonderful!!!

Har hittat ett halsband jag vill ha och lite andra saker på Discshop, Vill verkligen ha detta synd att man inte är miljonär.



Peace Out!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0