You’re quite adorable when you’re jealous. It’s surprisingly enjoyable.

Hej...

Onsdag idag.....

Imorse vid 10:30 hade jag min eminination i Filmkunskap&Litteraturkunskap....Var skit nervös och var nervös hela natten så jag knappt kunde sova men jag klarade det galant enligt min lärare så det var otroligt skönt =)....To me...

Har umgåtts med Camo idag också han bjöd på lunch och bjöd på middag riktigt snällt så det kan man kalla fira mina godkänt...Riktigt trevligt...Mycket drama till och med för mycket drama för denna tjej men det var trevligt i alla fall..Han snackade med sandra lite när jag var där och jag snackade med jönssson alltid trevligt..Nu har han ju börjat jobba igen Congratulations...=)

Sitter nu med täcke och filt fryser som satan vet inte direkt varför men började frysa helt plötsligt...Men hoppas det blir bättre...känner inte alls för att frysa hatar att frysa....

Tänkte jag skulle skicka med en lista till farmor när hon ska till tyskland på lite gott att dricka...Får se om hon orkaar och vill handla till mig..Vi får se det har också och göra med hur mycket pengar man får över efter man betalt räkningarna......


Peace Out!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0