My heart is just as silent. And it, too, is yours.

Hejsan....

Torsdag idag....

Sov länge var ju rätt trött igår kväll...Har precis betalt mina räkningar så det gick ju smärtfritt undan alla blev betalda så det är ju skit bra...Har drygt 3000kr kvar, Men ska snart ner och handla mat så då blir det ju lite mindra pengar över..Men sådant är livet..Det flyter på....

Är ner bjuden till Camo idag, Han ska bjuda på våffler det är ju våffeldagen idag...Alltid trevligt med våffler...Trevligt med sällskap också ju....



Mikael har varit här på sin Lunch idag...Det var tydligen inte god mat i skolan så han kom hit istället....Han skulle ha prov direkt efter lunch i matte...

Har nästan precis kommit hem från affären har handlat lite mat och sådant...Det blev inte för så mycket 800kr mat och sådant till hemmet...Behövde ju lite mer denna månaden än den förra. Men som sagt det är ju bara jag här...

Jätte skönt väder ute...Riktiga vårkänslor får man nu...Men vet fortfarande inte om det är värt att ta fram vårjackan det kanske blir kallt till ikväll och cykla i vår jacka är inte alls kul....

Sitter och snackar med frida vi har pratat ihop oss om Tosselilla vilka helgen vi ska jobba och så så vi kan samåka...Så det blev 8 helgen vi ska jobba så blir det lättare att ta sig dit och hem...

Och nu när jag ändå är igång med datum så alla vänner som brukar komma på min födelsedagsfest så bokar ni den 24juli åt lilla mig...Och alla som blir bjudna måste komma som vanligt..Annars ryker bekantskapen...Eller vad säger ni??? Bra eller dåligt datum???

Fick låna två böcker av sandra igår, Trodde först hon skulle säga nej men hon sa ja..Camo frågade henne och jag blev helt chokad hade förväntat mig ett tvärsäkert NEJ...Men inte det inte..Den människan förvånar mig..


Peace Out!!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha nu en trevlig dejt ikväll ;)

2010-03-25 @ 18:28:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0