It’s a good thing you’re bulletproof. I’m going to need that ring. It’s time to tell Charlie.

Hejsan...

Tisdag idag....

Idag har ett nytt avsnitt av 10 Things I Hate About You släppts, Tummen upp!!!...Den serien är skit bra synd att man har fått vänta så länge på den....Bones har heller inte släppts inu..Men det ska nog släppas på tosdag får vi verkligen hoppas....=)



Vaknade för drygt 1,5 timme sen så man är fortfarande lite trött men det ska nog ordna upp sig...Funderar på vad jag ska göra hela dagen idag...Får se om joakim vill hitta på något eller hur jag gör....

Min blogg har äntligen blivit snygg och Kicki Aktig, så det är otroligt skönt med en snygg blogg..=) Tack Mikael&Marcus för hjälpen ni är otroligt snälla mot mig...Jag är otroligt tacksam för all hjälp...Verkligen tack...

Har skickat in min deklaration och jag ska få tillbaka pengar i år också, Men det är inte så mycket 1100 men det är alltid något....Man ska vara glad för det lilla...

Har också börjat följa Gossip Girl som ett annat freak..Men men jag tycker i alla fall det är bra fast alla intiger....Det hade ju kunnat sluta bättre förra veckan men tydligen ska Chuck bli blåst på alla sina pengar och sit hotell.


Grey's Anatomy har också börjat släppa avsnitt igen på nätet så jag får väl lägga upp en bild av dem också...Är ju verkligen i farten med mina serier idag...




Har äntligen lärt mig hur man lägger upp länkar så man kan se dem direkt på bloggen...Är så jäkla stolt över mig själv..Tack mikael för beskrivningen av hur man gjorde..Tack tack...

Har precis sytt i lite byxor är så trött på att alla byxor ska gå i sönder fast man nästan precis har köpt dem...Förbannad blir man..

Sitter just nu och skriver inköpslista till ullared, Visst ska det bli något fast man inte har så mycket pengar men något blir det alltid...=)

Satt precis och kollade Ullared Bloggen riktigt snygg klänning i svart&vit...=)

Har precis varit ute och studsat på studsmattan riktigt kul när man är skälv på den annars håller man på och trilla av om man är fler....=)

Nä nu ska jag spela lite sims 3...

Peace Out!!!


Kommentarer
Postat av: frida

Åh... fick du tillbaka på skatten? Jag har ännu inte fått mitt så jag hoppas på att jag med får tillbaka. Jämkade du när vi jobbade på tosse? Puss

2010-03-30 @ 18:03:35
URL: http://minegnalya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0