Då har man fredag i blodet igen, det man missat det tar man igen. Man beter sig som en greve fast man inte har en spänn, för man har fredag i blodet igen.

Hej!

Fredag idag...Man har fredag i blodet igen!!

Är hemma hos mamma och pappa. De ska snart köra upp till husvagnen så jag ska umgås lite med mina bröder över helgen så det blir nog mycket tv-spel tror jag vi har fastnat för Bomberman skit kul spel men man skulle kunnat spela fler men vi har inte fyra kontroller. Kanske kan låna av kevin vi får se hur man gör....

Ikväll går Dödligt Vapen 4 på tv den får man nog se den har man inte sett på ett tag och den är ju ganska bra...

Har precis sett det nyaste avsnittet av Grey's Anatomy riktigt bra men jag vill att Sloan och Lexie ska bli ihop igen, Hoppas Hoppas...

Nä nu är det snart dags att åka in och handla pizza, Mmmmm Mums....

Peace Out!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0