Forever Begins Now!!!!

Hejsan...

Lördag idag....Idag blev man väckt av att telefonen ringde vid 9 eller nått när man egentligen sover till 11 en lördag men men man gick i alla fall upp så så nu är man lagom sliten men det ordnar väl upp sig mot kvällen....

Har spelat lite bomberman med joakim men nu ska de spela Explosion Man iget spel för mig direkt det enda spel jag spelar är The Sims 3 och Bomberman så jag håller mig till det...

Har också precis satt fyr i spisen det är lite kallt här inne men det börjar ordna upp sig nu.. Det börjar komma värme....

Sitter och funderar vad jag ska göra om jag ska installera The Sims 2 och spela det istället för 3:an men jag vet inte 2:an tar ju så stor plats på datorn så jag orkar nog inte.....

Vill att de ska börja sända Bones igen men det kommer inte förrän den 18 Mars så det är två veckor till dess..

Har äntligen hittat bilden som jag vill ha som bakgrund på min blogg så jag hoppas att det går att ha den.....Vill ju verrkligen göra om min blogg lite, Lite mer speciell och Kicki lik....

Peace Out!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0