You smell just exactly the same as always. So maybe this is hell. I don’t care. I’ll take it.

Hejsan....

Tisdag idag.....

Gick upp tidigt kunde inte sova ändå så det var lika bra att röra på sig och gå och bada så nu är man hel och ren och fräch.....

Men har fortfarande fruktansvärt ont i min arm har som sagt inte kunnat sova för jag brukar sova på den armen men någon timme sömn blev det i alla fall känner mig inte så himla trött men det kommer väl snart kan jag tänka mig...

Mikael skulle komma hit på lunchen sa han så det är ju alltid trevligt.....Han behövde även hjälp med ett arbete så det ska jag hjälpa honom med, Det handlar om parallellkoppling...

Mikael har precis varit här och ätit lunch och snackat lite. Han berättade lite som hade hänt på skyttet igår, Där hade kommit några nya folk igår så det går bra skyttet...Kul...

Sitter och kollar kläder på Halens hemsida mycket snygga och fina tröjor som jag skulle vilja ha men tänker inte beställa förrän jag,frida&alexandra har varit i Ullared....

Peace Out!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0