You don’t have the faintest idea how much I wish I could do what you’re doing for her, mongrel.

Hejsan....

Måndag idag...

Har inte hänt så mycket idag faktiskt umgicks med frida i förmiddags sen gick jag hem för att städa och äta lite...Städade hela lägenheten så nu är den ren i alla fall så slipper jag reta mig över det....

Har läst slut min bok också. Blev precis färdig med den så nu väntar den sista boken i Twilight-serien.

Imorgon väntar pluggande, Ska ha två eximinationer på onsdag och jag vill vara väl förbered så jag ska läsa igenom böckerna imorgon och mina antekningar så jag kan det när jag ska ha det..Men jag håller tummarna för mig själv....

Peace Out!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0