You know that you nearly gave me a heart attack? Not the easiest thing to do, that.

Hejsan....

Måndag idag....

Har inte gjort så mycket faktiskt har hoppat studsmatta med joakim,Riktigt trevligt och bra motion också....Nu sitter jag och snackar med Frida......

Har även sett två filmer idag..Fireflies in the garden och Cadet Kelly, Och båda filmerna var verkligen ingen höjdare....Cadet kelly var med hilary duff visst hon är bra men filmer var ingen höjdare och fireflies in the garden var med Ryan Rynolds inte heller en höjdare men jag såg också den bara för det var han..

Har precis sett ett avsnitt av CSI Maimi riktigt bra program det tycker att alla CSI är riktigt bra men det sänds bara gamla avsnitt hela tiden man vet ju inte om det är nya eller gamla de sänder för de bara klyddar...

Funderar på att välja en film jag ska se men jag vet inte vad jag ska se..Men det blir nog bra vilket som helst...Någon som har någon att rekommendera???

Peace Out!!!


Kommentarer
Postat av: Mikael Redman

Hej Kicki!



Vad fin din blogg blev riktig snygg och Kicki aktig... Du är världens bästa och finste vän... Jag blir så lycklig av att läsa din blogg.



Många kramar från Mikael.

2010-03-29 @ 21:45:20
URL: http://wolfmicke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0