Oh, for the love of all that’s holy!

Hej....

Lördag idag....

Är hemma hos mamma&Co....Mikael och jag har hittat lite gamla dator spel alla mulle meck spelen så nu är man barn igen och spelar mulle meck...

Joakim har varit på sjukhus denna veckan han har röntgat och tagit blodprover och saker...Han ska dit igen på måndag och ta prov på körtlarna som de tror det är...Sen får vi se vad de säger det är om det är farligt eller inte...Men han säger att det inte gör ont längre så jag hoppas det är på väg att gå bort...

Var ute och gick med frida i onsdags tror jag det var, Vi gick rätt långt men det var bara skönt att gå ut och promenera så jag klagar inte....

Har även köpt biljetter till dansgalan...Jippi....20 dagar sen bär det av till dansgalan. Fick höra av lilla Jönsson att han inte ska gå och då ska givetvis inte Christian gå i heller..Men men jag tror de ändrar sig igen man kan ju alltid hoppas..Jag pratade lite med christian igår trevligt trevligt.....Blir roligare om Piff&Puff är med...:D

Farmor har varit här idag också, Hon bjöd på bullar alltid gott med bullar till frukost...

Ja vad ska jag säga, Jag kan inte lita på dig längre jag trodde vi var vänner med tydligen inte, Man spelar inte elaka spratt mot sina vänner, Det är bara idiotisk att göra så, När jag har ställt upp för dig hela tiden, Ställt upp för dig varje gång du har haft det jobbigt med allt men tydligen så spelar man elaka spratt mot dem som bryr sig..Så jag vet inte vad jag ska säga...

Varför ska du påpeka det hela tiden vilka misstag jag gjort...Det är överspelat sen länge varför ska du då tjata om det, När du säger sådanna saker så hatar jag dig....riktigt hatar dig...

Grattis Lisette och Ola till förlovningen...Är riktigt glad för eran skull....=)

Johanna fyller år idag...GRATTIS!!!!!!!!!!!

Just nu går Die hard på tv. Riktigt bra die hard fast han springer över glas och plockar ut skärvorna helt själv...

Min kära pappa har köpt sig en ny leksak, En golf cab..Här kommer bild:



Peace Out!!!


Kommentarer
Postat av: frida

Vad har hänt hjärtat? Berätta?! Jag finns på mobilen idag, om inte skriv ett mail och berätta...om du vill alltså!

Saknar dig!

Puss

2010-05-09 @ 08:04:09
URL: http://minegnalya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0