And I'd give up forever to touch you Cause I know that you feel me somehow You're the closest to heaven that I'll ever be And I don't want to go home right now

Hej....

Torsdag idag ....
 I Tisdag var Jag och brossorna ivåg på badhuset och badade faktiskt skönt fast lilla högavallsbadet inte alls kan jämföra sig med Aqua-Kul men man känner ju inte för att åka dit när de skjuter nästan varje dag....


Har också precis tvättat min tatuering och smörjt in den så nu känns det inte alls lika styvt längre...Så det är bra...Och för er som tror det är en fejk det är det inte denna bruden vågade tatuera sig det trodde ni aldig, tji fick ni..Haha....



Har också provat det nya Marabou Chokladet Vinter Vit och jag älskade det verkligen, Älskar vitt choklad, har alltid handlat Magnum Vit så detta var verkligen min smak...=)



Såg även en bra film denna veckan som hette My Girlfriend's Boyfriend...Och jag tyckte faktiskt den var rätt bra förutom att de hoppade runder i slutet men jag tror den slutade som jag ville men vem vet jag kanske har analyserat fel...



Var även och handlade med brossorna i onsdags förra veckan jag köpte mig ett nytt spel, Och sedan köpte jag Halloween saker, alltid lika trevligt nu ska jag bara komma på hur jag ska klä mig och klara av allt det jag köpte har aldrig haft lösögonfransar innan så det blir verkligen en kamp....Men det blir säkert bra...;) Vet fortfarande inte hur jag ska klä ut mig någon som har någon ide utan att man ska behöver lägga ner massa pengar??? Vill ju gärna ha färgade linser men det är så in i helvete dyrt....

På lördag är det fest i tomelilla hos Malin, får se hur jag ska ta mig dit och så, är ju lite långt till tomelilla också och alla är inte beredda på att både köra och hämta men vi får helt enkelt se........

Vill åka till Ikea idag och köpa två lampor, får se om jag kan övertala någon. Så vad tycks om dessa två lampor?


Om exakt tre veckor ska jag börja julpynta det är ju julskyltning den 28:e November så då ska det julpyntas ska bli kul, älskar julen, funderar på att sätta upp julgranen då också men vet inte, julen varar ju inte så länge så därför är det kul om man gör det lite innan, kanske blir någon ny jul slinga också...=)




Såg denna filmen i söndags, Den var faktiskt rätt hyfsad, grät som satan, men det behövs ibland, Så alla ni som tycker om drama så är denna mycket bra....



Såg även den nya filmen med Julia Roberts och Tuva Novotny, Den var faktiskt skum tyckte jag men det var också ganska bra...


Har även hittat en ny serie att följa och den heter Mercy, Och den är faktiskt jätte bra...Lite triangel drama och sådant på sjukhus nästan bättre än Gray's Anatomy....Första säsongen slutade lite skumt på Mercy bara men hoppas verkligen andra säsongen blir bra...=)

Ja vad har mer hänt, Pratade precis med Linda, Alltid lika trevligt....=)

På söndag gäller det för Malmö FF. Hoppas verkligen de vinner, Hoppas Hoppas Hoppas. Värdelöst om de förlorar i sista matchen och hif vinner, Hata hata hata helsingborg....

Vet inte om jag&camo är ovänner eller vad det är har inte hört av honom på ett tag mer än att han mobbar mig för att han tror att hif viner men det blir säkert bra det också...


Peace Out!!!!


Kommentarer
Postat av: Linda

såna lampor haaaar jaaag :P

2010-11-08 @ 01:19:52
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/
Postat av: Linda

såna lampor haaaar jaaag :P

2010-11-08 @ 01:20:07
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0