Cause when I look to the sky something tells me you're here with me, And you make everything alright, And when I feel like I'm lost something tells me you're here with me, And I can always find my way when you are here



Hej!!!!!

Tisdag idag jag ska snart börja plugga, ska få färdigt uppdrag tre i Historia A. Låter inte kul jag vet men det är faktiskt rätt kul förutom att det är så svårt att hitta svaren i den rikitgt tjocka boken men det går till slut därför tar det så lång tid. Börjar blir rikitgt nervös att jag inte hinner klart med alla uppdragen men jag gör ju så gott jag kan så vi får hoppas på det bästa...

Har precis också sett färdigt Moonlight en riktigt bra serie, Precis en Kicki Serie. Synd att de bara släppte en säsong men den säsongen var sprängd fulld med allt, Och tur va de att de la ner serie för den hade aldrig slutat så annars....

 

Imorgon är det avfärd mot Malmö för att fika med frida, Det ska bli mycket trevligt, Hon har bakat och allt...=) Mums....

Har precis också lagt in ny musik på min telefon så nu är den lite mer up to date..Haha...Ibland är det skönt med ny musik den gamla blir så tråkig men de är fortfarande kvar...


 


Peace Out!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0